بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

مهيج ترين اتفاق

اولین حمام رفتن من توسط مامان ناهید

1390/9/25 18:20
نویسنده : مامان ناهيد
4,083 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز مامانی دل و جراتش زیاد شده بود و تونست من را حمام کنه اولش خیلی شک داشت ولی بالاخره تونست خیلی هم ذوق کرده بود و با کمک بابا حسن من را حمام کردن . زیر آب گرم حمام من اصلاً گریه نمی کردم و از اینکه مامانی با این همه دلهره داشت من را حمام میکرد خنده ام هم گرفته بود بعد از حمام و خوردن شیر حسابی خوابیدم و گذاشتم مامانی هم یک استراحتی بکنه . 

تازگیها وقتی مامان ناهید با من حرف میزنه میخندم نمیتونم باهاش حرف بزنم ولی دارم سعی میکنم از خودم صدا در بیارم تا بفهمه که من هم دوستش دارم و میفهمم چی میگه با هر خنده من عشق را توی تمام وجودش حس میکنم و خیالم راحت میشه که همیشه پیشم میمونه تا من بزرگ بشم . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان بهار و باران
23 آذر 90 18:53
مباركه
faeqeh
26 آذر 90 1:24
مبارکه کلا باران ها از آب خوششون میاد منم خیلی زود بارانو حموم کردم
خاله مریم
26 آذر 90 9:48
ننه ننه ... خیلی تو چلمبه ای ننه ... خیلی بامزست ... میام هزار تا می چلونمت


تو بیا چلوندن با من
منا مامان الینا
27 آذر 90 9:35
سلام ناهید جون
خوبی عزیزم؟
دخترهای گلت خوبن؟
وای الهی چه اخمی کرده این دخمله بخورمش من!
من که تازه چند روز یاد گرفتم خودم الینا رو بشورم اما حمام کردنش وای نه فکر نکنم از پسش بر بیام!


عزیزم دلم برات تنگ شده من با دو تا بچه خیلی فرصتم کمه ببخشید دیر جواب میدم . حمام کردن خیلی راحته یاد میگیری
faeqeh
28 آذر 90 11:55
ghorbone in ghiyafeye tarsidat beram ke say mikoni khanoom bashio gerye nakoni baran jooni barane man poste jadid gozashte biyayn pishemon
مامان آرنیکا
5 دی 90 10:40
سلام نی نی نازه ، صحت آب گرم عزیزم یادت نره به مامانت بگی به آرنیکا جون توی جشنواره نی نی وبلاگ رأی بده ها کد ما توی جشنواره 190 هست عزیزم منتظر رأی شما هستیم