بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

مهيج ترين اتفاق

اولین بیماری

1390/10/8 14:35
نویسنده : مامان ناهيد
1,179 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 2 ماهم تمام شد و قرار بود واکسن بزنم ولی وقتی رفتم دکتر به من واکسن نزدن خیلی خوشحال شدم ولی مامانی نگران بود . آخه من سرما خوردم Smileyو همش بینیم کبپ میشه دکتر به مامانی گفت باید صبر کنه تا من خوب بشم الان فهمیدم مریضی یعنی چی؟ آخه خواهرم مریضه و دکتر گفت من از اون گرفتم  و فقط میتونم استامینوفن بخورم آخه هنوز خیلی کوچولو هستم . وقتی شیر میخورم نفسم میگیره و همش فین فین میکنم مامانی هم همش میگه دورت بگردم و  بمیرم برات که مریض شدی خلاصه این اولین تجربه من در مریضی بود و به قول مامانی امیدوارم که دیگه حالا حالاها مریض نشم البته همش تقصیر این روژان که من مریض شدم دستهای من را میخوره منهم همش دستهام را میخورمه  شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروینخوب ویروسها میره تو دهنم Smileyبعدش من را بوس میکنه و موهام را میخوره و توی دهنم ماچ میکنه خلاصه به قول مامانی عجب گیری افتادم من

راستی کریسمس مبارک باشه


 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

منا
8 دی 90 18:42
وای نه مگه نی نی های 2 ماهه هم سرما میخورن
مریم
14 دی 90 14:08
ای ننه چلمبه ... بمیرم برات که مریض شدی.. نترس، همه دومی ها گیر افتادن عزیزم .. می فهمت...