بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

مهيج ترين اتفاق

واکسن دو ماهگی و دردسرهاش

1390/10/28 20:13
نویسنده : مامان ناهيد
1,111 بازدید
اشتراک گذاری

خاطره خوبی از واکسن زدنم ندارم تقریباً روزی که رفتم واکسن بزنم با مامانی رفتم و کلی هم گریه کردمگریه و حسابی هم تب کردم خیلی درد داشتناراحت ولی از همه بدتر این بود که جای واکسن من چرک کرد و بعد از یک هفته حسابی اذیتم کرد به دکترم که مامانی زنگ زد گفت طبیعی و چیز مهمی نیست ولی باید ببینم و دیدن همانا و یک سوزن کردن تو محل واکسنم همانا جیغهایی میکشیدم که شنیدنش گوش آدم را پاره می کرد خلاصه دکتر آمپول را زد تو محل واکسنم و بعد انقدر فشارش داد تا تمام چرکها خالی شد و بعد ازش خون آبه آمد و بعد با الکل تمیزش کرد بعد هم چسب زد من که انقدر گریه کردم خوابم برد ولی الان حالم خوبه و جای واکسنم هم دیگه درد نداره و داره خوب میشه من همش لب پایینیم را میخورم و مامانی نگران اینه که دندان در بیارم و همش میگه خیلی زوده ولی فکر نکنم مال دندان باشه خلاصه اینهم از روزهای من زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ما مان سونیا
5 بهمن 90 22:15
وبلاگ قشنگی دارید و دختر زیبایی که خدا براتون حفظش کنه انشا ا...
به وب ما هم سربزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید


hatman azizam va mer30 az nazare lotfet