بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

مهيج ترين اتفاق

كوچولوي ما خوش آمدي

1390/3/1 12:21
نویسنده : مامان ناهيد
1,598 بازدید
اشتراک گذاری

چه لطيف است حس آغازي دوباره،و چه زيباست رسيدن دوباره به روز زيباي آغاز تنفس...و چه اندازه عجيب است ، روز ابتداي بودن!و چه اندازه شيرين است امروز...
روز ميلاد...روز تو!روزي که تو آغاز شدي!

اين اولين عكس زندگيته به نظر من خيلي قشنگه ماماني

توي اين عكس من از وجودت اطمينان پيدا كردم و صداي ضربان قلبت نويد ورودت را به دنياي ما مي داد

صدای یک پرواز
فرود یک فرشته
آغاز یک معراج
و شروع یک زندگی

وقتي فهميدم دوباره يك مهمون كوچولو دارم نمي دونم چه حالي داشتم واقعاً برام سورپرايز بودي و مهيج بابايي وقتي شنيد قراره دومين فرزندش به دنيا بياد خندش گرفته بود من نفهميدم چه حالي داشت ولي قيافش خيلي خنده دار بود روژان هم همينطور اوالش فكر ميكرد دارم شوخي ميكنم و با اون حالت بچگونش بهم ميگفت ماماني راست ميگي توي دلت ني ني داري ؟! وقتي ديد خيلي جدي و راستكي بهش ميگم قراره يه داداشي يا خواهر كوچولو براش بيارم واقعاًٌ ذوق كرد و همش صورتش را ميگذاشت روي شكمم و باهات حرف مي زد

اين عكس جواب آزمايش خون براي تشخيص بارداريم بود

اين آزمايش    baby chek

 

در بــــــــاغ جهان، دلم گلي مي جويد

امروز گل سپيــــــــــده ات مي رويد . . .

امروز دلـــــــــم دل اي دل اي ميخواند،

چون ميلاد تو را خـدا مبارک گويـد.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)