بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

مهيج ترين اتفاق

21 هفتگي زندگي جنيني من

1390/4/1 14:17
نویسنده : مامان ناهيد
3,502 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

فرشته كوچولوي ماماني در 20 هفتگي

 

 

niniweblog.com

 

niniweblog.comniniweblog.com

اين عكسها مربوط به هفته 20 از زندگي جنيني ات است . داري كم كم آماده مي شي كه يك دختر خوب ناز و سالم براي مامان ناهيد بشي. خيلي خوشحالم . تو دومين دخترم هستي از اينكه روژان يك خواهر كوچولو داره خيلي خوشحالم. دلم براي ديدن روي ماهت يك ذره شده و عاشقانه منتظر ورودت به زندگيمون هستم. هم من و هم بابايي و البته خواهرت روژان . niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

faeqeh
1 تیر 90 15:42
سلام واااااااااااااااااااااای دکتر نینی کوچولو دکتر 5 ماه اول باران خانم ما بود تا دکترش از سفر بیاد
faeqeh
4 تیر 90 13:28
ممنون که به ما سر زدین ممنون از اینکه گفتی کمکمون میکنی ایشالا نینی سالمِ سالم بیاد
مامان شازده کوچولو
5 تیر 90 17:16
سلام عزیزم ان شاالله دختر نازتون به سلامتی و به وقتش به دنیا بیاد دلم ضعف رفت واسه یه نی نی دیگه داشتن