بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

مهيج ترين اتفاق

هفته 32 از زندگي جنيني

1390/6/16 13:49
نویسنده : مامان ناهيد
866 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته كوچولوي مامان،  الان دقيقاً هفته 32 از زندگي جنيني ات را داري سپري مي كني. يعني تقريباً اگر خدا بخواهد و سر موقع به دنيا بيايي 8 هفته ديگه تو بغل ماماني هستي . جات خيلي تنگ شده ، حركات دست و پاهات از روي لباسم كاملاً معلومه تقريباً تكانهات دردناك شده بعضي وقتها عضلات شكمم بخاطر جابجا شدن هاي مكرر ميگيره . هر وقت دستم را روي شكمم ميگذارم خيلي آروم تكون ميخوري و يك حس خيلي خوبي بهم دست ميده . هنوز از اينكه اسمت را بزارم باران مردد هستم . روژان خيلي اصرار داره كه باران باشه . همش ميگه يا باران يا رومينا . ولي من هنوز خيلي مطمئن نيستم .

هر روز از خدا ميخواهم سر موقع به دنيا بيايي . هنوز خيلي كار دارم كه انجام ندادم . چند روز پيش با روژان برات يك كفش كوچولوي صورتي خريديم كه خيلي نازه . مامان جون رباب هم برات چند دست لباس نوزادي خيلي بامزه با يك كلاه و دستكش و شيشه شير كوچولو خريده هر وقت نگاهشون ميكنم خندم ميگيره . نميدونم چرا؟! اميدوارم مثل خواهرت تو هم خوش خنده و خوشرو باشي . دوست دارم فرشته كوچولوي ماماني.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

منامامان فینگیلی
19 شهریور 90 13:52
سلام ناهید جون خوبی عزیزم؟ ناهید نتیجه آزمایش قندم را گرفتم قند ناشتا 88 و قند یکساعت بعدش 181 اومدم مزاحمت بشم که با توجه به اینکه تو دو تا نی نی داشتی به نظرت قندم بالا رفته؟پس فردا نوبت دکتر دارم خیلی هم استرس دارم اصلا اشتهای غذا خوردن ندارم
سحر
21 شهریور 90 9:27
وای خوش به حالت عزیزم که لحظه دیدارتون نزدیکه


مرسي سحر جون . نگران نباش مال تو هم زود ميگذره و ني ني كوچولوتو بالاخره مي بيني
خاله محمد مهدی
26 شهریور 90 9:00
سلام مبارک باشه امیدوارم سالم و زیبا دنیا بیاد