بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

مهيج ترين اتفاق

دارم ميرم مرخصي زايمان

1390/6/30 11:53
نویسنده : مامان ناهيد
1,036 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز آخري است كه دارم ميآم ادارهخيلي خوشحالم كه قراره بمونم خانه و مراقب فرشته كوچولوي تو شكمم باشم .تقريباً با همه خداحافظي كردم و همه التماس دعا داشتند . اميدوارم وقت زايمانم تك تك دوستهايي را كه از من درخواست دعا داشتند بخاطر بيارم .

 جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان- منبع کامل عکس های کارتونی  .ღღ**گالری عکس های متنوع  قلب شیشه ای.ღღ **      http://ghalbe6ei.blogfa.com/

دلم ميخواهد دختر قشنگم سالم و سلامت به دنيا بياد بخاطر همين تصميم گرفتم يك ماه زودتر از زمان زايمانم برم مرخصي از طرفي هم شنيدم قراره مرخصي زايمان از شش ماه به 8 تا يكسال تغيير كنه و همين مسئله به من انگيزه بيشتري ميده تا برم خانه هنوز خيلي كار دارم كه بايد انجام بدم دلم ميخواهد همه چيز وقتي كه فرشته كوچولوم به دنيا مياد آماده باشهجدیدترین خدمات وبلاگ نویسان  ..منبع کامل عکسهای کارتونی و زیبا ساز وبلاگ .. ܓܨஜミ★ミ گالری عکس قلب شیشه ایミ★ミஜܓܨ   http://ghalbe6ei.blogfa.com/ البته دختر عزيزم روژان هم خيلي كمكم ميكنه با اينكه سنش كمه ولي شرايطم را درك ميكنه اميدوارم با به دنيا آمدن خواهرش مشكلي نداشته باشه ميدونم وقتي بزرگ بشه بهترين دوستش خواهرش ميشه ولي  وقتي كوچولو هستن تقريباً براي هم رقيب ميشن از خدا ميخواهم كه به هر دوي ما صبر بدهجدیدترین خدمات وبلاگ نویسان  ..منبع کامل عکسهای کارتونی و زیبا ساز وبلاگ .. ܓܨஜミ★ミ گالری عکس قلب شیشه ایミ★ミஜܓܨ   http://ghalbe6ei.blogfa.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرشیدا قند عسل
30 شهریور 90 13:16
سلام امیدوارم بهخ سلامتی زایمان کنید و دختر خوشگلتون صحیح و سالم بیاد توی بغلتون . خیلی خوش بحالتون میشه اگه یه سال بشه مرخصی واسه من که همون شش ماه بود.


خيلي ممنون . برام دعا كن هم ني ني سالم باشه و هم مرخصي بشه 1 سال
ریحانه
30 شهریور 90 18:06
سلام,
من تو قسمت پرسش و پاسخ خییییییییییلی از اسمایی که شما پیشنهاد داده بودید خوشم اومد
و متأسفانه نی نی من هنوز اسم نداره.
من دوست دارم واسه پسرم یه اسم اصیل ایرانی بذارم که معنی خوبی داشته باشه و تک باشه.
اگه چیزی به ذهنتون رسید خواهش میکنم کمکم کنید.
وقت زیادی ندارم


از نظر لطفتون خیلی ممنون حتماً سعی خودم را میکنم
سحر
31 شهریور 90 10:33
به سلامتی ایشالا دخمل گلت به سلامت و به موقغ به دنیا بیاد
سحر مامان آراد
11 مهر 90 17:13
کجایی ناهید جان




هستم عزیزم فقط یکم دارم میترکم


منامامان الینا
16 مهر 90 9:42
منم دلم واست یه ذره شده واسه تو و دخترهای گلت

کاشکی میشد از خودت بیشتر بنویسی اینروزها!
تو که نیستی حس میکنم یکی از دوستهای خوبم رو گم کردم


مرسی منا جان منم دلم برات تنگ شده
منامامان الینا
23 مهر 90 20:44
سلام ناهید جون
خوبی عزیزم؟
دخترهای گلت خوبن؟

م مرسی منا جونم همه ما خوبی