بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

مهيج ترين اتفاق

آخرین ویزیت دکتر و تاریخ زایمان باران خانم

1390/7/28 16:34
نویسنده : مامان ناهيد
1,012 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

دیروز برای بار آخر رفتم دکتر ، از اینکه قرار بود برگه بیمارستان را بگیرم خیلی خوشحال بودم همه چیز این فرشته کوچولوم خوب بود Shukhi.Com. برای بار آخر سونو شدم و وزن نی نی 3کیلو 100 بود که دکتر بهم گفت تا به دنیا آمدنش بیشتر هم میشه ، این باران خانم از خواهرش وزنش بیشترهShukhi.Com نیشخند قرار شد روز یکشنبه به تاریخ 8- 8-90 ساعت 11 باران خانم به دنیا بیاد . برام دعا کنید نی نی سالم و خوبی به دنیا بیارم . همه چیز این فرشته آماده است منهم موهامو رنگ کردم و کلی برای به دنیا آمدنش به خودم رسیدم خجالت دل تو دلم نیست یه جورایی زمان اصلاً نمی گذره دلم برای دیدنش بال بال می زنه . قلبشکلک های شباهنگ

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

منامامان الینا
28 مهر 90 17:24
عزیزم ناهید جونم از ته دلم واست آرزو میکنم کهخ زایمان خوبی داشته باشی اسم دخمل کوچولو بادان شد دیگه نه؟ انشالا باران خانم هم سالم و تپلی باشه خیلی دلم برات تنگ میشه میدونم که دیگه کمتر فرصت میکنی بیای اینجا مامان خوشکله دوستتتتتتت دارم و چه خوب بود که تو دوران بارداریم با دوست خوبی مثل تو آشنا شدم مواظب خودت باش عزیزم
سحر مامان آراد
29 مهر 90 0:37
سلام ناهید جونم ایشالا به سلامتی زایمان کنی مراقب خودت و باران جون باش بیصبرانه منتظر دخمل ناناز هستیم
عسل
4 آبان 90 0:57
ای جووووووووووووووووووووووووووووونم مبارکتون باشه به حق علی دوتا دختر خوشگل.............خیلی التماس دعا دارم که دعا کنید صحیح سلامت میاد بغلتوووووووون و حسابی میخندید ذوقشو می کنید
منا
10 آبان 90 21:06
ناهید جون سلام عزیزم فرشته کوچولوت به سلامت اومد تو بغلت؟ کاش یه خبر از خودت بهم میدادی
مینا
11 آبان 90 15:41
اهی جوووووووووووووووووووووون پس الان دیگه بهدنیا اومده این خانوم کوچوووووووووووولوووووووووووو ببوسیدش یه عالمه